Velký souhrn událostí

09.05.2016 14:45

Jelikož jsme během zimy opět díky lišce přišli o polovinu chovných zvířat včetně dvou králíčků, tak jsem nějakou dobu neměla chuť stránky aktualizovat. Vnitřně jsem bojovala s velkým smutkem, vztekem, bezmocností, zlostí. Zkrátka se to ve mně vařilo a já nevěděla zda v chovu pokračovat, protože své chlupáčky miluji a strašně moc to bolí, když o nějakého přijdu, hlavně tímto způsobem. Když skončila zima, tak se nakonec manžel rozhodl, že mi kotce zabezpečí tak, že už se tam zkrátka tento krutý dravec nedostane. Z kotců jsme udělali takový malý "alkatras". Pokaždé když jdu za chlupáčema, tak se modlím, abych je našla všechny na svém místě. Zatím se to daří :-). I přesto, že nás liška před nedávnem navštívila znovu, tak měla smůlu. Doufám, že ji to už navždy odradí a k mým chlupáčům už se nikdy nepřiblíží. 

Morčátka nám začala postupně přibývat a nyní se můžeme pyšnit několika krásnými novými slečnami i chlapci :-). Jako veliká posila do chovu nám od německých chovatelů přibyl nový sameček slateblue-zlatý Us Teddy a dvě slečny Us teddy slateblue-bílá-zlatá.