Velké neštěstí

26.07.2015 16:40

ČERVENEC - novinky

Červenec bohužel pro nás nebyl vůbec šťastný. K morčátkům, která jsou ubytovaná na zahrádce v kotcích, se dostala liška :-(. Je to již potřetí co nás naštívila a bohužel nikdy neodešla s prázdnou. I tentokrát si nějaké miláčky odnesla. Přišli jsme o 8 morčat. Když jsem to zjistila, cítila jsem zoufalství, vztek, beznaděj, smutek ... Všechno se to ve mně pralo. Byla jsem v tu chvíli tak strašně nešťastná a prázdná, že jsem zvažovala se vším skončit. Už jsem nějak neměla sílu zažívat to pořád dokola. Přeci jen tolik lásky co jim člověk dává, toho času, peníze nepočítám. Jsou to přeci jen zvířátka, která se mi vryla do srdce a s láskou jsem o ně pečovala a pak přijde nějaká "sv.ně" a odnese je. Nechci ani pomyslet na to jak jim v tu chvíli muselo být. Není mi z toho dobře :-(. Ale jelikož jsem člověk, který morčata miluje a nemůže bez nich žít, tak jsem se začala poohlížet po chlupáčcích, která by zaplnila prázdná místa a která nám do budoucna přinesou trošku štěstí v chovu a třeba i na výstavách :-).